00 |
Без помилок |
— |
009 |
Відключення ADR / ADR99 |
Вимкніть та знову увімкніть обігрівач – відключення через D+ або HA / NA має бути підтверджено. |
010 |
Відключення при перенапруженні |
Перенапруження на блоці управління зберігається не менше 20 секунд безперервно –> обігрівач відключається. Роз'єднайте штекерне з'єднання обігрівач / кабельний джгут, запустіть двигун транспортного засобу, виміряйте напругу. Штекер B1, контакт C2 і C3: Якщо напруга >15 В або >30 В, перевірте регулятор генератора або акумулятор. |
011 |
Відключення при падінні напруги |
Знижена напруга на блоці управління зберігається не менше 20 секунд безперервно –> обігрівач відключається. Роз'єднайте штекерне з'єднання обігрівач / кабельний джгут, запустіть двигун транспортного засобу, виміряйте напругу. Штекер B1, контакт C2 і C3: Якщо напруга <10,5 В або |
012 |
Перегрів |
Датчик перегріву повідомляє про температуру вище 115 °C. Викачайте повітря з обігрівача (недостаток води), відкрийте заслінку обігрівача, перевірте масовий витрат води. Виміряйте опір датчика перегріву, штекер B5, контакти 11 і 17. Якщо датчик перегріву в порядку, перевірте з'єднувальні дроти. |
013 |
Датчик горіння / перегріву |
Датчик горіння повідомляє про температуру вище 700 °C. Виміряйте опір датчика горіння, штекер B5, контакти 15 і 16. Якщо датчик горіння в порядку, перевірте з'єднувальні дроти. |
014 |
Занадто велика різниця температур між датчиком горіння та датчиком перегріву |
Різниця між виміряними значеннями на датчику перегріву і датчику температури > 70 K. Викачайте повітря з обігрівача (недостаток води), відкрийте заслінку обігрівача і перевірте масовий витрат води. Виміряйте опір датчика температури, штекер B5, контакти 14 і 18. Якщо датчик температури в порядку, перевірте з'єднувальні дроти. |
015 |
Занадто багато перегрівів |
Блокування блоку управління внаслідок занадто частого перегріву (коди помилок 012, 013 або 014) як наслідок. Викачайте повітря з обігрівача (недостаток води), відкрийте заслінку обігрівача, перевірте масовий витрат води. Розблокування блоку управління шляхом очищення реєстратора помилок за допомогою діагностичного приладу / програми технічного обслуговування KD2000 / радіоуправління TP5. |
020 |
Штифтовий електрод – обрив |
Здійсніть функціональну перевірку штифтового електрода в вбудованому положенні. Подайте відповідну напругу і через 25 або 30 с виміряйте силу струму. Штекер B5, контакт 2 і 7: При наступних значеннях штифтовий електрод в порядку, якщо значення відхиляються, замініть штифтовий електрод. Виміряне значення: при 8 В через 30 с = 12 A ±1,0 A при 18 В через 25 с = 5,3 A ±0,8 A Якщо штифтовий електрод в порядку, перевірте кабельний джгут від штифтового електрода на наявність пошкоджень і прохідність. |
021 |
Штифтовий електрод – коротке замикання |
— |
033 |
Несправний двигун нагнітача повітря в камеру згоряння або регулятор числа обертів – відхилення числа обертів |
Відхилення числа обертів більше 60 секунд. Задані значення: 7300 об/хв. (МОЩНІСТЬ), 5700 об/хв. (ВИСОКА), 3600 об/хв. (СЕРЕДНЯ), 2000 об/хв. (МАЛА). Перевірте двигун нагнітача повітря в камеру згоряння, для цього подайте живильну напругу 8 В або 18 В на двигун. Штекер B5, контакт 1 і 4: Якщо двигун нагнітача повітря в камеру згоряння не обертається – замініть двигун разом з вбудованим датчиком. Увімкніть обігрівач, перевірте напругу і живлення датчика. Штекер B5, контакт 10 і 5: задане значення = 5 В. При відхиленні замініть блок управління. Перевірте датчик: виміряйте напругу при працюючому нагнітачі за допомогою аналогового вольтметра. Штекер B5, контакт 13 і 5. Задане значення: Середнє значення 4 В (+/- 0,3) (8 В – прямокутні сигнали). При відхиленні замініть двигун нагнітача повітря в камеру згоряння разом з вбудованим датчиком. Якщо сигнал датчика в порядку, то несправний регулятор числа обертів – замініть блок управління. |
037 |
Не працює водяний насос |
Перевірте водяний насос. Подайте на водяний насос напругу 12 або 24 В, штекер B5, контакт 3 і 6: Якщо водяний насос не обертається, замініть його. Якщо водяний насос в порядку, замініть блок управління. |
042 |
Водяний насос – коротке замикання |
Перевірте з'єднання з блоком управління і водяним насосом на коротке замикання. Штекер B5, контакт 3 і 6: Якщо все в порядку, перевірте водяний насос і проводку. |
043 |
Зовнішні компоненти – коротке замикання |
Перевірте роз'єм на блоці управління (зовнішній штекер В1) на коротке замикання на масу. Штекер B1, роз'єм С1: Якщо все в порядку, перевірте підключені компоненти (макс. струм 6 А), при необхідності замініть їх. |
047 |
Дозувальний насос – коротке замикання |
Перевірте роз'єм на блоці управління (зовнішній штекер) і дроти до дозувального насоса на коротке замикання / обрив. Штекер B1, роз'єм С4: Якщо все в порядку, перевірте дозувальний насос – задане значення ок. 20 Ом. |
048 |
Дозувальний насос – обрив |
— |
050 |
Занадто багато спроб запуску |
Блокування блоку управління внаслідок багаторазового включення через відсутність розпізнавання полум'я (код несправності 052). Перевірте систему подачі пального, систему відведення відпрацьованих газів і систему подачі повітря в камеру згоряння. Перевірте штифтовий електрод –> див. коди несправностей 020 / 021. Перевірте датчик горіння –> код несправності 013. Розблокування блоку управління шляхом очищення реєстратора помилок за допомогою діагностичного приладу / програми технічного обслуговування KD2000 / радіоуправління TP5. |
051 |
Повідомлення про наявність полум'я відразу при включенні |
Датчик горіння повідомляє про температуру вище 80 °C. Перевірте датчик горіння –> код несправності 013. |
052 |
Неможливо запустити |
На етапі запуску не визначається наявність полум'я. Значення датчика горіння < 80 °C, внаслідок чого виконується аварійне відключення через перевищення ліміту безпечного часу. Перевірте систему подачі пального, систему відведення відпрацьованих газів і систему подачі повітря в камеру згоряння. Перевірте штифтовий електрод –> див. коди несправностей 020 / 021. Перевірте датчик горіння –> код несправності 013. |
053 |
Орив факела на ступені регулювання „МОЩНІСТЬ“ |
Обігрівач запускається (визначено наявність полум'я) і на одній з ступеней потужності повідомляє про обрив факела. Перевірте об'єм подачі пального, число обертів нагнітача, систему подачі пального, систему відведення відпрацьованих газів і систему подачі повітря в камеру згоряння. Перевірте датчик горіння –> код несправності 013. |
054 |
Орив факела на ступені регулювання „ВИСОКА“ |
— |
055 |
Орив факела на ступені регулювання „СЕРЕДНЯ“ |
— |
056 |
Орив факела на ступені регулювання „МАЛА“ |
— |
059 |
Занадто швидкий підйом температури води |
Викачайте повітря з обігрівача (недостаток води), відкрийте заслінку обігрівача, перевірте масовий витрат води. Перевірте датчик температури –> код несправності 060 / 061 |
060 061 |
Датчик температури – обрив / Температурний датчик – коротке замикання |
Датчик температури повідомляє про температуру, що виходить за межі діапазону вимірювання. Виміряйте опір датчика температури, штекер B5, контакти 14 і 18. – Якщо датчик температури в порядку, перевірте з'єднувальні дроти. |
064 |
Датчик горіння – обрив |
Датчик горіння повідомляє про температуру, що виходить за межі діапазону вимірювання. |
065 |
Датчик горіння – коротке замикання |
Перевірте датчик горіння –> код несправності 013. |
071 |
Датчик перегріву – обрив |
Датчик перегріву повідомляє про температуру, що виходить за межі діапазону вимірювання. |
072 |
Датчик перегріву – коротке замикання |
Перевірте датчик перегріву –> код несправності 012. |
090 |
Несправний блок управління (внутрішній скидання) |
Внутрішня несправність блоку управління – замініть блок управління |
093 |
Несправний блок управління (помилка ОЗУ) |
— |
094 |
Несправний блок управління (внутрішнє реле) |
— |
095 |
Несправний блок управління (помилка ЕСППЗУ) |
— |
097 |
Несправний блок управління (загальна помилка) |
— |