• Про нас
  • Проведення техоглядів
  • Сервіс із виїздом
  • Вантажний евакуатор
  • Мийка
  • Контакти
  • (067) 246-22-00

    Працюємо по всій Україні!

    Час роботи:

    Пн - Пт 8:00-17:00, Сб 9:00-13:00

    Ремонт та обслуговування напівпричепів

    Наш досвід та найновіше обладнання дозволить професійно виконати ремонт будь-якої складності!

    Бажаєте дізнатися вартість

    обслуговування?

    Наш менеджер передзвонить і проконсультує з усіх питань, що цікавлять.

    Ваші дані в суворій конфіденційності

    Ремонт та обслуговування напівпричепів - картинка слайдера

    Ми проводимо ремонт напівпричепів наступних брендів

    Бренд - Schmitz
    Бренд - Kogel
    Бренд - Benalu
    Бренд - Krone
    Бренд - Wielton
    Бренд - Mega
    Бренд - Goldhofer
    Бренд - Kassbohrer

    Перелік послуг з ремонту напівпричепів

    У вас є питання?

    Надамо технічну підтримку та консультації безкоштовно!

    Ремонт напівпричепів  - фото 1

    Широко використовуються сьогодні під час перевезення вантажів так звані автопоїзди не можуть існувати без напівпричепів і причепів, які є несамохідними багатофункціональними транспортними засобами. Використання причепа здійснюється за допомогою спеціального з'єднувального пристрою, що забезпечує зчеплення з тягачем, при цьому корисне навантаження причепа не передається тягачу, що буксирує.

    У випадку з напівпричепом, то тут головною відмінністю є рівномірний розподіл навантажень як на його колісні осі, так і передача частини навантажень на сідельну частину тягача. За своїми видовими категоріями напівпричепи та причепи мають велику різноманітність залежно від особливостей вантажу, що перевозиться, і специфіки самої перевезення. Належне функціонування будь-яких засобів транспорту (у тому числі напівпричепів та причепів) неможливе без якісного сервісного обслуговування та постійних профілактичних робіт, що проводяться на СТО вантажних автомобілів.

    Будь-яка несправність може спричинити не тільки пошкодження вантажу, а й спричинити дорожньо-транспортну пригоду. Тому ми зупинимо вашу увагу на основних несправностях, характерних для всіх типів причепів та напівпричепів, а також способах їх усунення на нашій СТО вантажівок.

    ОСНОВНІ ОЗНАКИ НЕСПРАВНОСТІ НАПІВПРИЧЕПІВ І ПРИЧЕПІВ ТА ЇХ ДІАГНОСТИКА.

    ЗНАКАМИ НАЯВНОСТІ НЕСПРАВНОСТІ МОЖУТЬ СЛУЖИТИ ПРИСУТНІСТЬ НАСТУПНИХ ЯВ:

    Виявивши подібні ознаки, слід неодмінно звернутися за точним встановленням причини поломки та її усуненням на наш вантажний автосервіс, де здійснюється комплексний ремонт вантажівок та їх агрегатів, причепів та напівпричепів продаж запчастин, оскільки іноді причина несправності може полягати безпосередньо у роботі тягача.< /p>

    Наша сервісна станція здійснює ремонт несправностей причепів та напівпричепів Schmitz, Humbaur, Krone, Kogel на осях BPW, SAF, ROR, FRH, TRL.

    НАША КОМПАНІЯ ВИРОБЛЯЄ НАСТУПНІ ТИПИ РЕМОНТУ:

    ЗНАКИ ПОЯВИ НЕСПРАВНОСТІ:

    Узгодження гальмівних систем

    ПІДГОТОВКА ДО РЕМОНТУ НАПІВПРИЧЕПІВ І ПРИЧЕПІВ

    Перед виконанням цього виду ремонту напівпричепів здійснюються вимірювання тиску в гальмівній системі. Регулювальний болт не видно зовні, оскільки встановлений усередині крана. Для доступу до нього демонтується нижня кришка. Залежно від виробника гальмівної системи причепа або напівпричепа болт обертається проти або за годинниковою стрілкою.

    ЕТАПИ РОБОТ:

    Показники тиску мають бути: на передній камері тягача — 3,0 bar; напівпричепа — 3,3 bar; на приладі — 3,7 bar. Якщо в процесі ремонту причепа з'ясувалося, що показники нижчі за 3,7 bar, регулюється встановлений на вантажівці кран керування гальмівною системою. Якщо показник на приладі – 3,7 bar, а на причіпній камері — менше ніж 3,3 bar, налаштовується випередження на розподільнику повітря або здійснюється ремонт РТС (регулятора гальмівних сил причепа).

    ДІАГНОСТИКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ СПІВНОСТІ

    Підвищена витрата палива, передчасне зношування гуми значною мірою залежить не тільки від стану тягача, але і від технічного стану напівпричепа. Одним з факторів вищезгаданих неприємностей є порушення співвісності півосей.

    На вантажному транспортному засобі достатньо мати невелике відхилення колісної осі від напрямку руху, всього на одну десяту градуси, щоб ресурс шин знизився від 15 до 50%.

    Коректування кутів установки коліс та положення осей у більшості випадків знижує споживання палива на 3-10%. Наскільки багато Ви можете заощадити, звичайно залежить від кількості невідрегульованих коліс.

    ДЕЯКІ ПРИКЛАДИ:

    Якщо осі на транспортному засобі встановлені косо, але паралельні один одному, то витрата палива зростає 4,3%.
    У цьому випадку осі перекошені та не паралельні один одному – ця ситуація часто включається. Витрата палива збільшується до 18,7%.

    Цей вид ремонту причепів та напівпричепів здійснюється за допомогою обладнання фірми KOCH — HD-30 (Німеччина)

    Обладнання, що використовується: KOCH HD-30 Лазерний стенд

    Також наші сервісні центри здійснюють діагностику, програмування та ремонт електронного обладнання гальмівних систем на напівпричепах.

    Пропонуємо як комплексний ремонт, так і ремонт окремих агрегатних вузлів:

    Як дістатися до нас