Широко використовувані сьогодні при перевезенні вантажів так звані автопоїзди не можуть існувати без напівпричепів і причепів, які, у свою чергу, є несамохідними багатофункціональними транспортними засобами. Використання причепа здійснюється за допомогою спеціального з'єднувального пристрою, що забезпечує зчеплення з тягачем, при цьому корисне навантаження причепа не передається буксируючому тягачу.
У випадку з напівпричепом головною відмінною рисою є рівномірний розподіл навантажень як на його колісні осі, так і передача частини навантажень на сідельну частину тягача. По своїм видовим категоріям напівпричепи і причепи мають велике різноманіття в залежності від особливостей перевезеного вантажу і специфіки самої перевезення. Належне функціонування будь-яких засобів транспорту (в тому числі напівпричепів і причепів) неможливе без якісного сервісного обслуговування і постійних профілактичних робіт, що проводяться на СТО вантажних автомобілів.
Будь-яка несправність може викликати не тільки пошкодження вантажу, але й стати причиною дорожньо-транспортної пригоди. Тому звернемо вашу увагу на основні несправності, характерні для всіх типів причепів і напівпричепів, а також способи їх усунення на нашій СТО вантажних автомобілів.
Основні ознаки несправностей напівпричепів і причепів та їх діагностика.
Ознаками наявності несправностей можуть бути:
- втрата поздовжньої стійкості напівпричепа;
- одностороннє відхилення при русі;
- поява непередбаченого технічними характеристиками виляния;
- специфічні скрипи і шуми в осі при поворотах;
- порушення в роботі гальмівної системи (при її наявності);
- наявність значних вертикальних коливань причепа під час руху в незавантаженому стані, що свідчить про необхідність ремонту ходової частини, підвіски або заміни амортизаторів вантажівок.
Виявивши подібні ознаки, слід обов'язково звернутися за точним встановленням причини поломки та її усуненням на наш вантажний автосервіс, де проводиться комплексний ремонт вантажівок і їх агрегатів, причепів і напівпричепів, а також продаж запчастин, оскільки іноді причина несправності може бути безпосередньо пов'язана з роботою тягача.
Наша сервісна станція здійснює ремонт несправностей причепів і напівпричепів Schmitz, Humbaur, Krone, Kogel на осях BPW, SAF, ROR, FRH, TRL.
Наша компанія проводить наступні види ремонту:
- узгодження гальмівних систем причепа або напівпричепа і тягача;
- діагностика і регулювання соосності;
- програмування і діагностика електроблоків гальмівної системи.
Ознаки появи несправностей:
- втрата у причепа поздовжньої стійкості;
- одностороннє відхилення;
- виляния, непередбачені характеристиками причепа;
- специфічні шуми і скрипи в осі при поворотах;
- порушення в гальмівній системі причепа (при її наявності);
- значні вертикальні коливання ненавантаженого причепа.
Узгодження гальмівних систем
Підготовка до ремонту напівпричепів і причепів
Перед виконанням цього виду ремонту напівпричепів проводяться виміри тиску в гальмівній системі. Регулювальний болт не видимий ззовні, оскільки встановлений всередині крана. Для доступу до нього демонтується нижня кришка. В залежності від виробника гальмівної системи причепа або напівпричепа болт обертається проти або за годинниковою стрілкою.
Етапи робіт:
- Між пневматичними з'єднувальними головками напівпричепа підключається контрольний вимірювальний прилад, який встановлюється на повну пропускну здатність повітря;
- На контрольному приладі, на гальмівній камері напівпричепа, а також на контрольних висновках тягача встановлюється по одному манометру;
- Проводяться виміри.
Показники тиску повинні бути: на передній камері тягача — 3,0 bar; на напівпричепі — 3,3 bar; на приладі — 3,7 bar. Якщо в процесі ремонту причепа з'ясується, що показники нижчі за 3,7 bar, регулюється встановлений на вантажівці кран управління гальмівною системою. У разі якщо показник на приладі — 3,7 bar, а на причепній камері — менше 3,3 bar, налаштовується випередження на повітророзподільнику або проводиться ремонт РТС (регулятора гальмівних сил причепа).
Діагностика і регулювання соосності
Збільшений витрат пального, передчасний знос резини в значній мірі залежить не тільки від стану тягача, але і від технічного стану напівпричепа. Одним з факторів вищезазначених неприємностей є порушення соосності полуосей.
На вантажному транспортному засобі достатньо мати невелике відхилення колісної осі від напрямку руху, всього на одну десятую градуса, щоб ресурс шин знизився від 15 до 50%.
Коректування кутів установки коліс і положення осей в більшості випадків знижує споживання пального на 3-10%. Скільки ви можете заощадити, звичайно, залежить від кількості неотрегульованих коліс.
Декілька прикладів:
Якщо осі на транспортному засобі встановлені косо, але паралельні одна одній, то витрат пального зростає на 4,3%.
У цьому випадку осі перекошені і не паралельні одна одній — дана ситуація часто трапляється. Витрат пального збільшується до 18,7%.
Цей вид ремонту причепів і напівпричепів здійснюється за допомогою обладнання фірми KOCH — HD-30 (Німеччина).
Використовуване обладнання: KOCH HD-30 Лазерний стенд
Також наші сервісні центри проводять діагностику, програмування і ремонт електронного обладнання гальмівних систем на напівпричепах.
Пропонуємо як комплексний ремонт, так і ремонт окремих агрегатних вузлів:
- Діагностика і ремонт систем WABCO, KNORR, модуляторів
- Діагностика і ремонт причепів, напівпричепів з осями Schmitz, Rotos, SAF, BPW та інших
- Діагностика і ремонт холодильного обладнання Carrier, Thermo King
- Проведення техоглядів
- Ремонт і відновлення гідробортів
- Регулювання соосності осей
- Виправлення, фарбування відновлення
- пошкоджених панелей кузова
- Зварювання алюмінію та нержавіючої сталі
- Піскоструйна обробка
- Послуги евакуатора
- Це далеко не весь список робіт по ремонту, які можна виконати в нашому вантажному сервісі.