• Про нас
  • Оренда маніпуляторів
  • Проведення техоглядів
  • Сервіс із виїздом
  • Евакуатор
  • Мийка
  • Контакти
  • (067) 246-22-00

    Працюємо по всій Україні!

    Час роботи:

    Пн - Пт 8:00-17:00, Сб 9:00-13:00

    Ремонт та обслуговування напівпричепів

    Наш досвід та найновіше обладнання дозволить професійно виконати ремонт будь-якої складності!

    Бажаєте дізнатися вартість

    обслуговування?

    Наш менеджер передзвонить і проконсультує з усіх питань, що цікавлять.

    Ваші дані в суворій конфіденційності

    Ремонт та обслуговування напівпричепів - картинка слайдера

    Ми проводимо ремонт напівпричепів наступних брендів

    Бренд - Schmitz
    Бренд - Kogel
    Бренд - Benalu
    Бренд - Krone
    Бренд - Wielton
    Бренд - Mega
    Бренд - Goldhofer
    Бренд - Kassbohrer

    Перелік послуг з ремонту напівпричепів

    У вас є питання?

    Надамо технічну підтримку та консультації безкоштовно!

    Ремонт напівпричепів  - фото 1

    Широко використовувані сьогодні при перевезенні вантажів так звані автопоїзди не можуть існувати без напівпричепів і причепів, які, у свою чергу, є несамохідними багатофункціональними транспортними засобами. Використання причепа здійснюється за допомогою спеціального з'єднувального пристрою, що забезпечує зчеплення з тягачем, при цьому корисне навантаження причепа не передається буксируючому тягачу.

    У випадку з напівпричепом головною відмінною рисою є рівномірний розподіл навантажень як на його колісні осі, так і передача частини навантажень на сідельну частину тягача. По своїм видовим категоріям напівпричепи і причепи мають велике різноманіття в залежності від особливостей перевезеного вантажу і специфіки самої перевезення. Належне функціонування будь-яких засобів транспорту (в тому числі напівпричепів і причепів) неможливе без якісного сервісного обслуговування і постійних профілактичних робіт, що проводяться на СТО вантажних автомобілів.

    Будь-яка несправність може викликати не тільки пошкодження вантажу, але й стати причиною дорожньо-транспортної пригоди. Тому звернемо вашу увагу на основні несправності, характерні для всіх типів причепів і напівпричепів, а також способи їх усунення на нашій СТО вантажних автомобілів.

    Основні ознаки несправностей напівпричепів і причепів та їх діагностика.

    Ознаками наявності несправностей можуть бути:

    Виявивши подібні ознаки, слід обов'язково звернутися за точним встановленням причини поломки та її усуненням на наш вантажний автосервіс, де проводиться комплексний ремонт вантажівок і їх агрегатів, причепів і напівпричепів, а також продаж запчастин, оскільки іноді причина несправності може бути безпосередньо пов'язана з роботою тягача.

    Наша сервісна станція здійснює ремонт несправностей причепів і напівпричепів Schmitz, Humbaur, Krone, Kogel на осях BPW, SAF, ROR, FRH, TRL.

    Наша компанія проводить наступні види ремонту:

    Ознаки появи несправностей:

    Узгодження гальмівних систем

    Підготовка до ремонту напівпричепів і причепів

    Перед виконанням цього виду ремонту напівпричепів проводяться виміри тиску в гальмівній системі. Регулювальний болт не видимий ззовні, оскільки встановлений всередині крана. Для доступу до нього демонтується нижня кришка. В залежності від виробника гальмівної системи причепа або напівпричепа болт обертається проти або за годинниковою стрілкою.

    Етапи робіт:

    Показники тиску повинні бути: на передній камері тягача — 3,0 bar; на напівпричепі — 3,3 bar; на приладі — 3,7 bar. Якщо в процесі ремонту причепа з'ясується, що показники нижчі за 3,7 bar, регулюється встановлений на вантажівці кран управління гальмівною системою. У разі якщо показник на приладі — 3,7 bar, а на причепній камері — менше 3,3 bar, налаштовується випередження на повітророзподільнику або проводиться ремонт РТС (регулятора гальмівних сил причепа).

    Діагностика і регулювання соосності

    Збільшений витрат пального, передчасний знос резини в значній мірі залежить не тільки від стану тягача, але і від технічного стану напівпричепа. Одним з факторів вищезазначених неприємностей є порушення соосності полуосей.

    На вантажному транспортному засобі достатньо мати невелике відхилення колісної осі від напрямку руху, всього на одну десятую градуса, щоб ресурс шин знизився від 15 до 50%.

    Коректування кутів установки коліс і положення осей в більшості випадків знижує споживання пального на 3-10%. Скільки ви можете заощадити, звичайно, залежить від кількості неотрегульованих коліс.

    Декілька прикладів:

    Якщо осі на транспортному засобі встановлені косо, але паралельні одна одній, то витрат пального зростає на 4,3%.
    У цьому випадку осі перекошені і не паралельні одна одній — дана ситуація часто трапляється. Витрат пального збільшується до 18,7%.

    Цей вид ремонту причепів і напівпричепів здійснюється за допомогою обладнання фірми KOCH — HD-30 (Німеччина).

    Використовуване обладнання: KOCH HD-30 Лазерний стенд

    Також наші сервісні центри проводять діагностику, програмування і ремонт електронного обладнання гальмівних систем на напівпричепах.

    Пропонуємо як комплексний ремонт, так і ремонт окремих агрегатних вузлів:

    Як дістатися до нас